Cennik
NAZWA | ILOŚĆ MIEJSC | MIEJSCA DODATKOWE* | SEZON 0 | SEZON I | SEZON II | SEZON III |
---|---|---|---|---|---|---|
DOM GÓRALKA | 14 | 4 | 2800 PLN | 2000 PLN | 1600 PLN | 1500 PLN |
* OPŁATA ZA DODATKOWE MIEJSCE 100 PLN
SEZON 0 | SEZON I | SEZON II | SEZON III |
---|---|---|---|
ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA, |
WEEKEND MAJOWY | ZIMA, WAKACJE LETNIE |
TERMINY NIE WYKAZANE W SEZONIE 0 ORAZ W SEZONIE I i II |
SYLWESTER | WIELKANOC | ||
Terminy wynajmu w okresie ferii zimowych 2021 |
---|
16 stycznia - 23 stycznia |
23 stycznia - 30 stycznia |
30 stycznia - 6 luty |
6 luty - 13 luty |
13 luty - 20 luty |
20 luty - 27 luty |
Regulamin użytkowania Domu Góralka
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy najmu Domu Góralka.
- Uiszczenie przez Klienta zadatku na poczet najmu Domu Góralka oznacza zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu.
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Dariusz Mazurkiewicz Finanse4D, dalej jako „Administrator”, wpisana do KRS/CEIDG (proszę podać KRS lub NIP jeśli jest zarejestrowany w CEIDG). Szczegółowe informacje dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się w Klauzuli informacyjnej zawartej na stronie internetowej www.goralka.com.pl.
II. DEFINICJA POJĘĆ
- WYNAJMUJĄCY - właściciel Domu Góralka, Usługodawca.
- ZARZĄDCA - upoważniona osoba reprezentująca Usługodawcę do zarządzania Domem Góralka.
- FORMULARZ REZERWACYJNY - dokument w formie elektronicznej znajdujący się na stronie internetowej www.goralka.com.pl, stanowiący jedyną formę rezerwacji przez Internet.
- ZADATEK - opłata w wysokości do 50% ceny za Usługę, która stanowi zabezpieczenie wykonania umowy najmu w myśl art. 394 kodeksu cywilnego. Informację o wysokości zadatku Wynajmujący wyśle e-mailem Klientowi w odpowiedzi na dokonane zgłoszenie przez formularz rezerwacyjny.
- REZERWACJA - uprawnienie do korzystania z Domu Góralka w terminie ustalonym po wpłaceniu pełnej kwoty zadatku na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- UMOWA NAJMU - dokument stanowiący prawo do korzystania z Domu Góralka na warunkach podanych w formularzu rezerwacji.
- KLIENT - osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
- CENA – pełna kwota należności przysługująca Wynajmującemu z tytułu najmu Domu Góralka wraz z dodatkowymi opłatami, za wyjątkiem opłaty klimatycznej, która nie jest zawarta w cenie usługi.
III. ZASADY REZERWACJI
- Aktualna oferta Domu Góralka znajduje się na stronie internetowej www.goralka.com.pl. Informacje co do aktualnej oferty przekazywane się również telefonicznie lub bezpośrednio przez Wynajmującego.
- Rezerwacji Domu Góralka dokonuje się przez stronę internetową www.goralka.com.pl poprzez wypełnienie i wysłanie formularza rezerwacyjnego, będącego integralną częścią serwisu lub bezpośrednio u osoby zarządzającej apartamentami. Rezerwacje telefoniczne wykonywane są w momencie braku dostępu do rezerwacji on-line.
- Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Klienta w formularzu, całkowitą odpowiedzialność ponosi Klient.
- Po uzgodnieniu terminu, warunków najmu Domu Góralka, Klient zobowiązany jest do wpłacenia zadatku w wysokości do 50% Ceny. Informację o wysokości zadatku, terminie płatności oraz danych do przelewu Wynajmujący wyśle e-mailem Klientowi w odpowiedzi na dokonane zgłoszenie przez formularz rezerwacyjny lub w innej ustalonej formie, jeżeli rezerwacja wykonana była w inny sposób niż on-line.
- Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu wpłaty zadatku w kwocie, o której został poinformowany Klient w sposób opisany w pkt 4 powyżej. Wpłynięcie na konto bankowe tego zadatku jest potwierdzeniem dokonania rezerwacji Domu Góralka.
- Jeżeli Klient przy dokonywaniu rezerwacji wpłaci kwotę równą cenie usługi, rezygnuje się z pobierania zadatku.
- Wynajmujący, Zarządca lub osoba przez niego upoważniona przesyła ostateczne potwierdzenie rezerwacji, na adres email podany przez Klienta, nie później niż w terminie 48 godzin od daty wpływu zadatku.
- Należność za pobyt w pozostałej wysokości Klient wpłaca najdalej w dniu przyjazdu przelewem na konto lub gotówką u Zarządcy Domu Góralka. Wpłacony przez Klienta zadatek zalicza się na poczet Ceny.
IV. ODSZKODOWANIA
- W przypadku gdy była dokonana skuteczna rezerwacja, a Wynajmujący nie przygotowałby Domu Góralka lub odstąpił od umowy ze swojej winy, Klientowi przysługuje wypłata odszkodowania w wysokości podwójnego zadatku, który został wpłacony przez Klienta lub w wysokości 50% Ceny niezrealizowanej usługi najmu Domu Góralka w przypadku zapłaty pełnej kwoty należności za pobyt.
- W przypadku, gdy Klient po wpłacie zadatku zrezygnuje z zarezerwowanego Domu Góralka, Wynajmującemu przysługuje prawo zachowania pełnej kwoty zadatku.
- W sytuacji, gdy Klient nie wpłacił zadatku tylko pełną Cenę z tytułu najmu Domu Góralka Wynajmujący zatrzyma 50% wpłaconej kwoty jako odszkodowanie, a pozostałą kwotę zwróci na konto wskazane przez Klienta.
- Strony oświadczają, że określone odszkodowanie należne Klientowi bądź Wynajmującemu wyczerpuje roszczenie wynikające z zawartej umowy w zakresie rezerwacji lub odmowy wykonania usługi.
V. ZASADY PRZEKAZANIA I ODBIORU DOMU GÓRALKA PRZEZ KLIENTA
- Klient oczekiwany jest w pierwszym dniu pobytu od godz. 16.00, o ile nie zapadną inne uzgodnienia.
- Przy przekazaniu Domu Góralka Klient wspólnie z Zarządcą udaje się do wynajętego Domu Góralka i na miejscu dokonuje przejęcia, m.in. poprzez sprawdzenie stanu zastanego zgodnie ze spisem inwentarzowym.
- Przy pobraniu kluczy do Domu Góralka klient okazuje dokument tożsamości.
- Odbiór kluczy do Domu Góralka następuje bezpośrednio w wynajętym obiekcie.
- Zdanie Domu Góralka przez Klienta powinno nastąpić ostatniego dnia pobytu do godz. 10.00 o ile nie zapadną inne uzgodnienia.
- Zatrzymanie Domu Góralka bez uzgodnień z Zarządcą po godzinie 10.00 będzie traktowane jako przedłużenie pobytu, za które Wynajmującemu przysługiwać będzie zapłata Ceny w wysokości 150% Ceny poprzednio ustalonej przez strony przy rezerwacji.
- Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien złożyć najpóźniej do godziny 10.00 dnia, w którym upływa ustalony termin najmu Domu Góralka. Zarządca uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości.
- Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Zarządcę lub Wynajmującego o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić Wynajmującego na szkodę.
VI. CENA I WARUNKI PŁATNOŚCI
- Ceny wynajmu Domu Góralka w przeciągu roku kalendarzowego określa Cennik usług.
- Jednostką płatniczą jest złoty polski (PLN) lub waluta EUR (EURO).
- Należność za świadczone usługi regulowana jest poprzez przelew na rachunek bankowy lub gotówką.
- Należność z tytułu opłaty klimatycznej nie jest zawarta w cenie usługi i regulowana jest na miejscu u Zarządcy.
- Za usługi nieobjęte zamówieniem, np. dodatkowe noclegi, płatna telewizja i inne, należność regulowana jest na miejscu u Zarządcy.
- W każdym przypadku płatność całości Ceny i uznanie rachunku Klienta musi nastąpić przed przekazaniem wynajmowanego Domu Góralka do dyspozycji Klienta.
VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia wartości pieniężnych, papierów wartościowych, kosztowności czy wartościowych przedmiotów należących do przebywających w Domu Góralka Gości.
- Klient jest obowiązany do zwrotu wszelkich kosztów związanych z utratą lub uszkodzeniem klucza do Domu Góralka lub pokoju, który zamieszkuje.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gości.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Domu Góralka grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie będących na wyposażeniu Domu Góralka. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy, urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Przed zdaniem Domu Góralka przez Klienta, Zarządca ma prawo sprawdzić stan techniczny Domu Góralka, wyposażenia i urządzeń w nim się znajdujących.
- Za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z winy Klienta lub odwiedzających go osób, Klient ponosi odpowiedzialność materialną.
- W przypadku siły wyższej, tj. nadzwyczajnych okoliczności, niezależnych od żadnej ze stron; katastrof żywiołowych, strajków, działań wojennych lub innych sytuacji wyjątkowych uniemożliwiających realizację usługi zgodnie z umową, Wynajmujący jest zwolniony z odpowiedzialności realizacji umowy.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia w dostępie do systemu rezerwacyjnego z przyczyn niezależnych od niego. W związku z tym może zawiesić dostęp do serwisu www.goralka.com.pl na okres niezbędny do usunięcia przeszkód technicznych i organizacyjnych.